marți, 27 decembrie 2011

Intalniri de gradul III












Sporturi ude ori extreme
Joi, pe 22, ne vedem cu Mosu'n toi!

 
Sa revenim la cronologia saptamanii noastre cu d'ale copilariei tale!...
Sus-jos! Ghici care mai este preferinta ta din ultima vreme? Scaunul de cocotat a lu' mami, cel cu care ajung pana la Cerul casei noastre - tavanul. Ti-am mai povestit de el... Deci ora de sport: continua!
Sa grabesc impodobirea bradului
Termini cu acest catarat. Dar sportul continua!

Cutia cu globurile magice pentru Craciun este in atentia ta!

Mai stii paturica de la bunicul, cea pe care am stat amandoua in spital si pe care, odinioara, ne odihneam ascultand colinde? Ei, in dimimeata aceasta era pe canapea. Asta ca sa scuz din nou  imaginile inflorate pe care ti le tot arat. Caci poate ai impresia ca sunt imagini dintr-un tablou vechi, dar romantic. Fara nicio legatura cu subiectul celor 5 degete, 5 flori, 5 prietene (din povestea anterioara) iti povestesc acum despre sportul pe canapeaua inflorata: nu faci decat sa te urci singura (iar sus-joooooos) in picioare. Odinioara o reclama spunea "pot sa ud si canapeaua, mama nu se suparaaa!" In traducere pentru noi ar suna: "pot urca iara canapeaua, mami s-a obisnuit...".
Partea amuzanta, caci nu povestesc mai nimic degeaba (sper!) a fost cum cautai tu frumos, tacticos... nu stiu ce anume cautai, de fapt, in a' cutie cu ghirlande, globuri, beteala, dar rezultatul a fost mutarea unei parti din continutul ei, pe parchet. Si ia mami si aduna. Ai alta treaba cumva?
Poate ai vrut sa faci deja pomul de iarna, vazand ca noi intarziem impodobirea si auzind cum pe la alti copii bradul exista si este gata ornat. 
Atentie, viiiiin!

In timp ce tu desirai cutia si te mai si plimbai in vizita prin toata casa, mami facea curatenie generala in debara. Caci, de cu seara a trebuit ca tati sa scoata, de gura mea, cutia cu pricina ca sa cautam o... sfoara de legat cadourile.
Si toate cutiile noastre de pantofi invadasera holul. Hol pe care oricum il invadasei si tu, bucuroasa ca ai ce face printre cutii si cutii si voioasa nevoie mare, scotand tot ce ordonam eu in cutii, cutiute, pantofi, sandalute, pungute si usturoi, dragostea e cu trifooooi! 

a fost extract de coacaze
Dam cu aspiratorul. Din nou! Distractia de incheie. Se apropie somnul si masa de pranz.
Pusa in scaun tau de masa, ai reusit sa mananci confortabil pentru mine, cu o sticluta in mana. Dar,
Asta nu este tot, caci habar nu am care este onomatopeea de la sunetul de spargere a unei sticle! Dar Extractul meu de coacaze negre a umplut cu o mireasma placuta bucataria. Si capu' meu de... nervi!  Surprizzzza cu nervii? Neah!
Dar lasa ca mami da cu mopul, daca tot a aspirat in toata casa! Nu-i problemaaaa!


HRANA
Mic dejun: iaurt cu mei (fiert 15') si fulgi de porumb (opariti 3')
Gustare: mar, banana, biscuiti de mei
Pranz: supa de linte de ieri (cu mei fiert de azi)

Huba meu
Mancam, dormim ursul Huba il iubim! /
Ne trezim, ne jucam, cu Huba noi ne pupam!
Huba este unul din personajele domestice ale casutei noastre, primit de ziua ta (Mirela&Adi). 
Este un urs simpatic, cald, blajin. Desi este urias, tu esti foarte puternica, motiv pentru care, cat ar fi Huba de mare si cat esti tu de mica, il plimbi sa ii arati toate incaperile Casutei noastre. Caci nu poate zace, sarmanul, doar intr-o singura camera, uitat de lume, plictisindu-se si ascultand peripetiile noastre de la distanta... Si daca tot am aspirat si am curatat, se cade sa il tarasti de colo-colo. El nu isi va murdari labutele-i delicate! Cum spuneam, Huba este un prieten de joaca in care avem mare nadejde! Ursuletul urias este in topul activitatilor de astazi, alaturi de... catarat domestique! Caci odihnita fiind, sportul continua cu un nou episod si un nou target: scaunul tau! Sa nu crezi ca nu ai si cazut. Nu... Noroc ca ai coatele ascutite si greutate optima!

E seara! In sfarsit vine tata de la munca!
Ne jucam, ne jucam, dar cu ce ne imbracam?
Aproape 5.30 pm! Incepe pregatirea pentru Marea petrecere de Craciun de la Rin Grand Hotel. Il vom revedea pe Matei, poate si pe Sebi (finul lui Matei, asa cum tu esti finuta). Vom cunoaste noi copii. Iar Pseudo-Mosul isi va face aparitia, ca avanpremiera la Mosu'Mare care anul aceasta se va furisa sa lase sub bradut, cadouri. Marin (prieten, coleg, fotograf in timpul liber) ne trimite o rochita primavarateca, vesela, in contradictie cu ninsoarea de afara! (al doilea rnd de fulgi, pacat ca se vor topi pana a doua zi) Cauciucuri la Super-Dacie - nu avem. Taxi - nu gasim! Macar rochie noua sa afisam!
Vestuta verde primita de la Catrina.
Ciorapei albi, cu inimioare, de la cei 3D (fam. Dinulescu).
Ghetute de la nasa...

Ce ar mai lipsi? A! Cadoul de la Pseudo-Mos!
Ce am aici? Ceva de catarat?
Mama de Clara ne trimite (de ziua ta, caci ei nu au putut participa), din dragoste, o jucarie pentru serile de balaceala. Cu siguranta va fi o sursa de ras si sarituri in cadita. Si o vom aseza alaturi de jucaria stropitoare primita de la nasa ta, tot de Ziua ta. O multumime de bucurii, multe, multe jucarii! Iata cum minunatul cadou de la Mama de Clara (ti-am povestit despre ele, in trecut), devine rezolvarea pentru Mosu' de la Rin. 
Cadoul are si el o poveste: atat ai urcat si a coborat (de) pe cutia lui, pana sa plecam... Incat ma gandeam daca te vor mai tine muschii pentru o seara plina de dans si voie buna... Si te-au tinut! Ce vorba e aia! :)
PARTY de Craciun
Locatia unde il asteptam pe Mos.
Tinuta verde. Covor verde.
Suntem la Hollywood?
Printre primii sositi. Ne acomodam. Niste mamici imbracate elegant. Copii cu hainute de firma. Personaje noi la orizont. Iluminatul nu fucntioneaza decat in parte. Semi-intuneric. Mister...

Intrebari. 
Cati vom fi? Cineva mai veni?
Pe unde va intra mosul? Ce facem pe scena aceea? De'a ce ne vom juca? Vom si dansa?

Raspunsuri.
Nasicule, te distrezi?
Nasule, te fac o limonada?
Am fost nu multi, vreo 25, maxim 30 de necunoscuti. Printre cei apropiati: Sebi si mamica lui. Sebi cel cu parul cret, descurcaret, baiat petrecaret. 
Gratie mamei lui ti-am cunoscut nasii. Exista si aici o poveste. O poveste a nuntii noastre. Apoi a unei prietenii frumos legate. Apoi cererea nasiei de botez. Familia se extinde.

Tu esti un Mos'?!
Revenid la seara noastra. Petrecerea se inteteste. 
Un mos din baloane da sa sperie audienta juvenila. 
In timp, devine prietenul cel mai solicitat al micutilor prezenti la petrecere.
Niste mini-casute de plastic. 
Un balansoar colorat. 
O scena de dansat.
Muzica pentru copii. Aperitive, limonada - tu biscuiti de acasa, ca sa iti revii.
Sunteti acasa, baieti?
Cum aria salii delimitate in care trebuia sa asteptam mosul nu ti-a fost de ajuns, ai inceput sa cutreieri, voioasa, etajul hotelier. 
Odinioara aici asistam la prima intalnire RawVegan. 
Deci cunosteai mirosul pasilor tai pe coridoare. 
In plus, Nunta Noastra putea sa fi fost aici.
24 aprilie 2010 insa nu a fost disponibil. Soarta!
Cin'a zis sa stau in sala toata seara?




Un pliant, o masa mov, o canapea mai de soi, personaje de serviciu la receptia de pe palier, un domn ce pipaie domnitele locului pe sub rochitele (locului), fotografii, zambete, copilarii. Si totusi, mai vine Mosu'?



Obosit si transpirat, / 
Mosu'n freza si-a cam luat, / 
Toti ati plans de frica lui. / 
E adevarat ce spui?! /
Este Mosul cel vestit, / 
De Craciun? /
Am inlemnit... /
Poate este'un ajutor, /
Sigur nu e din popor... /
Sac avea, /
Barba era ,/
Cojoc rosu el purta, /
Curea neagra am vazut, /
Ochelari de imprumut, /
Caciula corespundea, /
Oare ce ii mai lipsea?...

Si cu el acomodati, /
Noi dansam incomodati, /
Doar putin de somn si seara, /
Ar cam merge'un lapte iara! :)
Tolba'ncet el a golit, /
Singur cuc el s-a trezit, /
Toti copiii se jucau, /
Cu cele primite, /
Mai mult ori mai putin nimerite! /
Ai avut o zdranganea /
De la tati. Mov era! /
Si cutia de la Clara, / A iesit frumoasa searaaa!
Si eu o sa fiu o stea
Nasu-n sus te ridica, /
Pan' la stele mai era, /
Insa timp avem destul /
Sa ajungem stelele din drum! /
Iarna vine chiar si pe tavan, /
Te unde fulgii cad grabiti spre geam. /
Curand Mos' Ene vine pe la gene, /
Acasa, noapte buna, cu tati nu ne temem!
Aceasta a fost povestea zilei de 22 decembrie,
o zi haioasa,
ca toate zilele noastre,
in care am intalnit toate ingredientele prin care sa ne bucuram ca suntem zi de zi, impreuna!


Vineri, 23 Decembrie
Impodobiti-mi bradutuuuuu'!

M-am trezit de la 5.00 a.m.
Am gatit.
Am facut curat.
Si am avut o imensa pofta de a intra in Spiritul Sarbatorilor!

Ganduri de la prieteni, din 22 si 23 decembrie:

(alex)Andru
Mama de Andru (Costina) se pregateste de CaFeLine.
Mama de Sofia&Tudor (Kory) organizeaza on-line cadouri pentru cei dragi. Firmele ce vand vouchere intarzie livrarile.
Cele trei Alunite (Fam Alnitei)
Mama de Maria (Elena din Nord) pregateste in gand o vacanta de primavara la escaladat de munti. Insa clacheaza nervos si ea. A luat aseara o gaina printr-o ocazie ivita din senin, si cand a ajuns acasa a uitat sa o puna in frigider. Dimineata a gasit gaina in hol, balta de sange. Deci se poate si la case din Nord. :) Dezorganizare, oboseala, uitucime, lipsa rabdarii. Aceasta este latura nevazuta a maternitatii.
Irina (a Ioanei) e desteapta. Refuza orice de la biberon. Iar cu o seara in urma a facut si ea jumatate de ora de sport cu doua cutii de macaroane din dulap. Rand pe rand scotea cate o cutie, i-o aducea lu mami Ioana, ii multumea, o ducea zdranganind inapoi in dulap si o punea la locul ei, o lua pe cealalata si tot asa. Spre sfarsitul distractiei a obosit. Pe cea mai grea dintre cutii abia o mai ridica pana la raft. Greu sportul!

Blondele de la Moldavia
Nasa Elena freaca aragazul, cuptorul si hota. E multumita de viata. Adora Craciunul pentru ca in casa miroase frumos a brad, portocale si a curatenie. Nasu' Catu aseaza bradul, bate covoare si le freaca cu otet. Ilinca e super, creste frumos, este sensibila, intelegatoare, o minune zi de zi, in special cand spune mamei ei ca melodia X este de la Americanii au talent:). Catrine e altfel: daca i se pune pata, n-ai ce ii face. Ilinca cedeaza usor la negocieri. Catrine copiaza tot. Nu ne dam seama daca e desteata sau nu. Stie cum o cheama pe mama, cum il cheama pe tata, cati ani are ea. Aceasta este fericirea lucrurilor simple.
Prietenul din Franta (remember de la o poveste anterioara) revine acasa. A promis o vizita de lucru. :)
Amy pregateste meniul de Craciun.
Give me!
La petrecerea de Mos' aflam de Rares, de la Mama de Sebi ca a fost bolnavior si a speriat-o pe Mami Elena. Peste putin timp primim vesti calde direct de la sursa. Gand la gand.
"Dupa un weekend normal, noi la concert Stefan Banica - super:) - Rares ramas cu bunicii a facut din senin o criza de insuficienta respiratorie. Cel mai urat lucru ce mi se putea intampla. Laringele erau inflamate de la aerul rece respirat dimineata in parc sau un virus luat. Norocul nostru ca a chemat Mihnea salvarea fara sa mi spuna, dupa ce l-am sunat nestiind ce sa fac:), el fiind prin magazine, pentru Sarbatori. A venit salvarea dupa 5' maxim. Simteam cum Rares se scurge in bratele meu ostenit dupa atatea incercari de a aduce putin aer in plamani. Dupa o injectie pe care cu greu am acceptat o, intreband ce contine :) si raspunsul: "ca sa nu moara copilul", dupa cum spunea domnul de pe salvare, am mers la urgenta, neaparat cu Salvarea ca sa se uite nenea dr. non stop la Rares, sa nu se inverzeasca la fata. Am stat acolo pana a trecut criza. Ne-au facut aerosoli cu adrenalina care ajunge la inima. Si o tanara doamna ne-a dat... antibiotic. Dupa ce am ajuns acasa am chemat pediatrul nostru pentru un al doilea consult si speram eu un alt tratament. I-am dat un milion, dar macar am scapat de antibiotic, :) Tratament cu aerosoli. Am luat si aparat. Neaparat sa va cumparati. Daca il aveam nu mai sufeream atat. Apoi Nurofen pt laringele inflamate si Zirtec antialergic, sirop de tuse pe care l-am dus inapoi la farmacie:) si l-am inlocuit dupa dorinta mea cu extract din coacaz negru si suc din ridiche neagra de la Plantextract. 100% naturale. Acum tratam doar natural (fara Nurofen, fara Zirtec) si facem aerosoli. Cu siguranta voi lua cu mine aparatul de aerosoli oriunde plec de acasa.".

Impartasesc energia si primesc ganduri frumoase.
Vali a mea
Valentina, despre care ti-am mai zis, spunea: "Parerea mea e ca ai o stare benefica pentru sarbatori. Eu imi aduc aminte de  cand eram mica... de sarbatori mama se trezea tot la fel ca tine, foarte devreme. Gatea bunatati (ce placut se auzea zornaitul de vase din bucatarie...), facea curatenie... pt ca toata casa mirosea a perdele proaspat spalate, ne pregatea masa. Era mirific. Tu aceeasi stare o ai, ca ea, starea de mama! :) Eh si as mai avea multe ganduri si sentimente de asternut legate de diminetile de sarbatori... ca mi-au ramas adanc in suflet si in minte... dar trebe sa plec la munci... si pana deseara la 21.00 nu o sa ma mai pot gandi la alte lucruri ce tin de sarbatori.. Spor la ales cadouri, la trebaluit prin casa... fa sa fie totul minunat... copilul tau isi va aminti!
Nasa Elena (By Oana)
Valentina este colega mea portocalie care intr-un team-bulding a impartit cu mine etajul, patul matrimonial si plapuma. Ne vedem rar, ultima data la nunta Oanei, nu vorbim des, insa impartim amintiri frumoase si o simpatie nemarginita. Ii place lectura, avem aceleasi model la verighete, este sensibila si deosebit de frumoasa. Si modesta. :) Ii multumim ca ne este alaturi mereu si asteptam un urmas cu ochi albastri!

Braila este in forma: Oana, am mai vorbit despre ea), viitoarea make-up artist a vedetelor de la Hollywood, declara: 
"Imi e dor de tine, sunt la cumparaturi, pregatiri, cadou pentru sot am luat. Vicky e frumoasa. Asa mi-o imaginam si cand era la tine in burica. Am facut asa frumos in casa, fiecare camera este personalizata de Sarbatori. E un ger afara de imi crapa mainile cand iti scriu. Brrr...".


Mama de Alex (zisa si NADIA) si a lui Darius (Raluca din Bacau) este fanul nostru absolut! Daca la inceput nu iti scriam o zi, aveam de furca privind lipsa de la apelul matinal. Deliciul diminetilor ei, povestirile noastre, Raluca este prietena nasei Elena. Pe 23 ea ne declara: "Cea mai mare realizare a zilei. Am luat brad! ce nervi aveam...". Deci, cum ziceam, cuvantul NERV este pe buzele tuturor mamicilor :)
 
Mama de Sari (Andreea, moasa ta) si-a sucit piciorul si si-a rupt meniscul. Miercuri e programata pentru operatie si asteapta incurajari de la noi!
Sara - baletina de la ziua ta
"Saptamana a inceput cu spectacolul de balet al lui Sari si cu forfota aferenta in care eu mi-am pierdut (sau mi-a fost sustras) portofelul cu banii de chirie si actele. Am trecut si peste asta. Cu un nod in gat, ce-i drept, dar cu credinta ca banii sunt doar niste hartii si nu merita sa-ti faci sange rau pentru atata lucru. In fond, una din legile vietii e ca pierdem si castigam: bani, prietenii, lucruri mai marunte sau mai mari. Joi, conform regulii, am iesit in oras. Joia fiind de ceva vreme, seara in care eu si Aura uitam de treburile casnice si de grija copiilor si ne relaxam. Film, restaurant si in cele din urma, club. Eu, iarasi in club, dupa patru ani de absenta. Si cand ma simteam si eu mai bine si dansam mai cu foc, tac-pac ma face o pirueta unul din prietenii nostri. Si cand sa ma lase pe spate, ma trazneste o durere sfasietoare si au auuu piciorul! Verdictul l-am aflat azi la spital. Concluzia? Distractia costa:-D". Zambim si noi, cu mila... :)

NOI
In sfarsit incepe operatiunea: BRADUUUUUUT!


Decidem culori: alb-argintiu. beteala MOV. Anul acesta il asortam cu livingul.
Facem rost de la bunica de un suport. Al nostru l-ai spart, trantindu-l! Era dn plastic, oricum :) Papi biscuiti de mei.
Mami, acestea colorate sunt globuri sau le confund cu bilelele mele de toate zilele si jocurile?
Eu ma odihnesc pana va hotarati voi cum sa puneti beteala. Niste DuckTV avem?

Ornam si casuta. Decoam rama de la Nasa Irina cu o poza decupata cu Vicky la 5 luni

Mami, hai ca ma apuc si eu de treaba. Dau jos tot ce ai pus tu-n copac! Ne apuca dimineata altfel... Nu? :)
 
In sfarsit avem bradut: negru-argintiu cu alura mov

Este miezul noptii de 23 spre 24 Decembrie. Am intrat in Ajunul de Craciun...
 
 
ULTIMA STIRE: despre prieteni. 
 
Seara primim de la Mama de Rares (Elena, Donuta, Maruntica) o fotografie. A venit si la ea Mosul cu cel mai frumos cadou posibil: "Incepe aventura in PATRU! Doamne ajuta!". Bucurie mare...
 
 
Eeeeei, si cu asta dragii Mosului, eu v-am spus poveste'asa! 
V-am pupat pe obrajiori si pe ochi de curca chiori! :)

2 comentarii:

  1. Mami de Vicky, esti bestiala cu versurile alea! ori te chinuie talentul ori tu il chinui pe el! :)) sa le strangi pe toate la un loc ... poate se strange la un moment dat de un volum de poezii pt Vicky... nu neaparat pt editura, sau, cine stie, de ce nu? :) va pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. Mami de ebi, ma chinuie demult talentul asta ad-hoc, cu poezii de gradinita...
    Este unul din motivele pentru care m-am apucat serios sa ii scriu lui Vicky si sa inlocuiesc versurile din mesajele catre prieteni cu versuri "centralizate", aici.
    Da, nu se stie!

    Poate da peste noi un mare editor si uite asa imi implinesc si visul lui 2012! ;)

    Sau poate pur si simplu avem cu ce ne amuza la batranete. :)

    Va pupam inapoi,

    RăspundețiȘtergere