miercuri, 3 februarie 2016

Coaching experential - week-end cu sesiuni cadou

M-am trezit cu un cadou frumos pentru acest week-end:
MULT TIMP LIBER!

Asa ca va invit sa experimentati o sesiune de Coaching, asa cum il fac eu, acum!

Fie ca ati mai beneficiat de Coaching, fie ca nu, fie ca stiti ce inseamna, fie ca nu, fie ca sunteti dornici sa va rezolvati o problema punctuala sau doar vreti sa va jucati cu o intentie, fie ca deja credeti in Miracole, fie ca nu va intereseaza "porcariile" astea :), daca va atrage atentia acest anunt si va surade ideea, dati-va liber pentru o experienta ALTFEL!

Voi fi calauza voastra, in timpul meu liber, ca dar din cu recunostiinta pentru tot ce am primit, pana acum, si cu deschidere spre a duce mai departe aceasta Cale, pe care am ales-o!

GARANTIA: minim un A-HAaaaaa!!! :))
CONDITIA: sa nu ma fi cunoscut in ipostaza de Coach, inca ;)
DURATA sesiune: 5 minute.
DATA VALABILITATE: 6 si 7 februarie; intre orele 08:00 si 22.00
PROGRAMARI: e-mail: coachingdesufragerie@gmail.com sau telefon: 0744440649

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu