miercuri, 29 iulie 2015

Speak.Light.DO!

Întâlnirea cu tine-i întâlnirea cu mine.
Fug uneori. Dar tu mă aștepti.
Fug uneori. Și eu învăț să mă iubesc...
Suspin. Sunt lacrimi. 
Mi-e dor. Sublim. Ador.

Bomboane dulci. Frumoase țeluri.
Ieri te doream. Azi ma cutremur.

Iar mâine vine încetișor.
Cu încă niște val. De dor...

Mă urc pe Soare.
'Apoi pe Lună.
Primesc mereu un: Noapte bună!



Primesc sărutul,
În tăcere.
Mi-e frig la cele emisfere....

E crud Apusul,
Vine Iarna.
Vreau să te am.
Când vine toamna,

Mă alinți să știu că ești,
Ciudat de viu,
Încă trăiești!:)

Și-n toate-s Eu,
Eu umbra mea,
Rază de Soare,
În palma mea.....

Și gândurile.
Mii și mii...
Oare e timp
Să mi le scrii?

Ți-am spus romane,
O mai fac!
Inima cere,

Stiloul e în sac!
Îl scot. Bătrân.
Și drag. Cărunt.
Și drag. Chiar prăfuit...
Dornic de înc-un veac!

Ne-am întâlnit. Cândva.
Mai știi?
Rimează rândul asta cu niște dragi copii.

Eram la Taxi.
Muzică în club.
Dorința-mi fu văzută.
Fără să mă gândesc că voi zbura din cuib....

Și am plecat!
Unde de vigilență?
Prefer să nu exist.
Decât să fiu în posesivitate, apoi chiar în Absență!
Prefer să simt.
Eu sunt ca să trăiesc.
Dar nu știu cum pot eu să mă ocrotesc?...

Așa că m-am rugat:
Fie ce-o fi!
Îngerii mei ascultă
Vine toamna cu nuanțe arămii...

Și sinceri. Chiar loiali.
In Sine, radicali.
Speram.
Și cred și-acum...

Eu n-am plecat din nou din cuib.
Să mă întorc din drum...
Așa că, m-am urcat.
În Roller Coaster.
Ca la alergat.

De azi,
Aș vrea să mă așez.
Un rău de prăbușire
Pătrunde ca un crez...

Și te-am chemat.
Să știu.
Mai ești aici?!:))
Sunt tulburată.
Mai mult decât pretind...
Mă pot juca.
Și încă mă mai joc.

Mi-am luat o cretă.
Și chiar șapte culori...
Cu una îți voi desena Sclipirea...
În una voi pune Nemurirea...
Cu verde, Inima albastră.
Cu roșu, Pasiunea ta măiastră...
În galben voi încununa Pământul...
E loc de Rod. Lipsește doar Avântul...
Iar ultimul creion ți-l las!
Prevăd niște mișcări.
Lipsește un... compas?

Rămân în vârf,
Ca să privesc...
Să am răgazul să îmi amintesc...
Mi-e frică deși ar trebui să nu.
Pentru că știu.
Aiba acum ce înseamnă un Atu.
Atuul e simțirea.
Nu prea a fost negat.
Nu e de stat pe gânduri,
Precum la însurat. :)

Aici avem a fi.
Și suntem.
Nu mai știi?
Nu este prima dată,
Când ne vom întâlni...

Mă plimb,
Mă mai rotesc...
Mă întrebai de zbor ori de plutesc.
Doar mă duc să mă îndrăgostesc.
Sau...  

Mi-e dor de mine cea de fu mereu,
Tresalt și când respiri
Iubesc iar sa fiu EU!
Speak?
Light!
Do...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu